محض یادآوریتون

خرید بک لینک
غرق در انتهای یک باور♥••…..............…,•’``’•,•’``’•...........…...…’•,`’•,*,•’`,•’..............……....`’•,,•’`…...…,•’``’•,•’``’•,…...…’•,`’•,*,•’`,•’...……....`’•,,•’`,•’``’•,•’``’•,’•,`’•,*,•’`,•’.....`’•,,•’,•’``’•,•’``’•,’•,`’•,*,•’`,•’.....`’•,,•’......,•’``’•,•’``’•,.’•,`’•,*,•’`,•’.....`’• محض یادآوریتون...

ما را در سایت محض یادآوریتون دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 8 تاريخ: جمعه 26 خرداد 1396 ساعت: 5:03

غرق در انتهای یک باور♥••…..............…,•’``’•,•’``’•...........…...…’•,`’•,*,•’`,•’..............……....`’•,,•’`…...…,•’``’•,•’``’•,…...…’•,`’•,*,•’`,•’...……....`’•,,•’`,•’``’•,•’``’•,’•,`’•,*,•’`,•’.....`’•,,•’,•’``’•,•’``’•,’•,`’•,*,•’`,•’.....`’•,,•’......,•’``’•,•’``’•,.’•,`’•,*,•’`,•’.....`’• محض یادآوریتون...

ما را در سایت محض یادآوریتون دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 7 تاريخ: جمعه 26 خرداد 1396 ساعت: 5:03

نظر خصوصی نذارید لطفا

محض یادآوریتون...

ما را در سایت محض یادآوریتون دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 4 تاريخ: چهارشنبه 24 خرداد 1396 ساعت: 16:32

حدسم درست بود فیزیکو زیستو رد شدم که یکیشو میزارم تبصره چون فقط یدونه تبصره داریماعتراض دادم خداکنه دوسه نمره اضافه شه اخه خیلی بده با ۹.۵و۹.۷۵ رد شیچیه چرا اینطوری نگا میکنین؟؟؟فقط من نبودم که از هر پنج نفر که میومدن کارنامه بگیرن۴ نفر رد میشدنشانس اوردم ترم اولم زیاد بود نمره سالانم خیییلی با ن محض یادآوریتون...

ما را در سایت محض یادآوریتون دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 5 تاريخ: چهارشنبه 24 خرداد 1396 ساعت: 16:32

سامبلییکشنبه امتحان شیمی ترم دارم الانم مسافرتیم تا پنج شنبه مسافرتیم خخخخ زنگ زدم به دوستام گفتن ما دو فصل خوندیم ولی من هنوز شروع نکردممم شد عینه جریان کنکورم :| همه جمع بندی کردن ولی من هنوز شروع نکردم مثل پستِ نامه به کنکور من ازاون گروهم که میگن هرچه باداباد اگه هیچی نبادم دانشگا ازاد : محض یادآوریتون...

ما را در سایت محض یادآوریتون دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 8 تاريخ: شنبه 20 خرداد 1396 ساعت: 16:59

حالم بهم میخوره از دوستای به ظاهر دوست ایییشامروز زنگ زدم دوستم میگم چقد خوندی برا امتحان شنبه میگه تو چی؟ میگم خو بگو دیگه میگه نه تو اول بگووومیگم میخای ببینی من چقد خوندم تو ی فصل کمتر بگی اره؟؟؟ هه :|بعدش که گفتم دو فصل (کلا چهار فصل داریم) میگه من یه فصل خوندم میگم بنظرت کتابم بخونم یا فقط محض یادآوریتون...

ما را در سایت محض یادآوریتون دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 4 تاريخ: شنبه 20 خرداد 1396 ساعت: 16:59

حالم بدههههههه امتحانمو خراب کردم خرااااااب

کل شبو بیدار بودم سرم درد میکنه

الان ۴۰ ساعت میشه که بیدارم دارم میمیرم

خیلی خابم میاد ولی نمیتونم بخابم

درضمن : شیمی هم خر است !!!

محض یادآوریتون...

ما را در سایت محض یادآوریتون دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 6 تاريخ: شنبه 20 خرداد 1396 ساعت: 16:59

شاید فک کنید مطالبم مذخرفه ولی من این وبو فقط برای یادداشت روزانم درست کردم ولی هرروزم نه ..گاهی اوقات میامو یچیزایی مینویسم ....برام مهم نیست کسی بخونه یانه

دوست دارم خونده بشن ولی خب من برای خونده شدنشون ننوشتم

چند سال بعد میامو این وبمو میبینم اونوقت نمیدونم حسم چیه

شاید خندم بگیره شایدم ...

کاشکی اونموقع که به هدفم رسیدم بیامو وبو ببینم و روزنگارام یادم بیاد یادم بیاد چه روزای بدی تو سال کنکور داشتم شایدم اونموقع به این مشکلاتم نگم مشکلل ...هعی

خب دیگه خدافظتون

محض یادآوریتون...

ما را در سایت محض یادآوریتون دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 6 تاريخ: شنبه 20 خرداد 1396 ساعت: 16:59

خیلی وقت بود نبودم درگیر امتحانام بودم امتحانای ماکه پیشیم اردیبهشت شروع میشه البته داخلیا تموم شد هنوز دوتا نهایی مونده :\ چقدر سخت بودنننن از پارسال که خیلی بهتر بودنننن ینی سوم۹۵ ......وقت کمه همشم انباشتس خخخ تقریبا برا همه امتحانا نصفکتاب میمونه میرم سر جلسهبعدشم نصف فصلو جواب میدم ینی ده ی محض یادآوریتون...

ما را در سایت محض یادآوریتون دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 9 تاريخ: شنبه 20 خرداد 1396 ساعت: 16:59

خدایااااقوربونت برم ...اگه امسال به هدفم رسیدم قول میدمممممم قوووول میدممممم همه روزه هامو بگیرم ....امسال کنکور دارم نمیتونم اگه امسال بمونم اونوقت سال۹۷ هم نمیتونم روزه بگیرماااااااااخدایااااا کمک کن امسال قبول شم رشته ای که میخام اونوقت سال بعد هم نماز میخونم هم روزه میگیرم معامله نمیکنمااااا محض یادآوریتون...

ما را در سایت محض یادآوریتون دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 5 تاريخ: شنبه 20 خرداد 1396 ساعت: 16:59

صفحه بندی